Filtr
  • Vzorní žáčci a jejich sněhuláčci

    Ve čtvrté třídě se v češtině probírá popis pracovního postupu a také už v těchto dnech začíná mrznout. Jak to spolu souvisí? To první přineslo týdenní úkol, to druhé téma. Děti ze 4. B dostaly za úkol na pátek podle pokynů a videa popsat pracovní postup jako zadání z češtiny a vyrobit sněhuláka jako úkol z pracovních činností. Kuba nejen že vše splnil hned odpoledne, ale ještě zabavil i svého brášku z 1. třídy?! JK

                

  • Symbol naděje

    Sofinka ze 4. B si zpříjemnila pošmourný víkend a vyrobila pro všechny ze Studentské svíčku, kterou vám posílá. Sluníčka teď máme poskrovnu, ale z fotky vyzařuje světlo i teplo, které nás povzbudí do dalších dnů?. Děkujeme, Sofi ?!

  • Všichni máme školu!

    Prvňáci a jejich rodiče zaslouží velkou pochvalu za zpracování domácích úkolů. MH

            

                                        

  • Halloween v čase covidovém...

    I v této pro rodiče složité době, si v některých rodinách umí udělat pohodový den. Zabavit kluky (1.B a 3.B) dopoledne, odpoledne i večer? To dá práci, ale výsledek stojí za to! MH

  • A pokračujeme dál! Kdo chce, ten to zvládne!

    Ahoj žáci! Od 2. 11. byl upraven rozvrh distanční výuky, zhlédnout ho můžete v EŽK. Pozor! Online výuka je tzv. synchronní, kdy se realizuje výuka se všemi najednou ("promítání" hodiny se všemi připojenými žáky ve třídě prostřednictvím platformy Microsoft Teams) a asynchronní, kdy každý ze třídy či skupiny pracuje podle učebního plánu vypracovaného vyučujícím zvlášť a samostatně. Své postupy a splnění zadaných úkolů konzultuje s vyučujícím. Další verze je tzv. offline, kdy nemáte potřebné ICT vybavení a práci si vyzvedáváte dle pokynů u dveří školy či jiným dohodnutým způsobem. Všechny informace naleznete v "teamsech" nebo v EŽK, jak jste se dohodli s vyučujícími jednotlivých předmětů. Pozor! Tato výuka je nadále povinná. Neúčast na online synchronní výuce musí být řádně omluvena rodiči. Neodevzdané úkoly jsou považovány za nesplněné a rovněž se hodnotí. Chápu, že toto období je náročné pro všechny strany, které nyní tvoří vzdělávací trojúhelník - učitel - žák - rodič, proto je třeba spolu komunikovat, ptát se na nesrovnalosti a sledovat pravidelně dění ve třídě. Pokud už nyní registrujeme několik žáků a žákyň, kteří si z distanční výuky učinili nikým nerušenou dovolenou, upozorňuji je, že je tato neomluvitelná

    ...