Filtr
  • Ve škole už od prvních dní tvoříme a baví nás to!

    První pracovní činnosti v 5. A byly opravdu pracovní. Děti tvořily želvičky se zasouvací hlavou, a i když úkol nebyl jednoduchý, téměř všechny děti úkol zvládly na jedničku. Vhodně zvolily barvy, řádně vystřihly krunýře i hlavy a vše pěkně zkompletovaly. Odměnou nám bylo doslova želví "stádo" a jednička v Bakalářích. Začali jsme dobře, tak už si jen nastolené tempo udržet 😉 Petr Kaššák

               

  • 7. A stmelovala pod Tolštejnem kolektiv

    Krátce po začátku školního roku vyrazila 7.A na víkendový stmelovací pobyt do rekreačního střediska Netopýr v Jiřetíně pod Jedlovou, kde si žáci po prázdninách opět užili různorodé mimoškolní aktivity. Nejnže zdolali nedalekou zříceninu hradu Tolštejn a měli možnost věnovat se sportovním aktivitám, měli také jedinečnou příležitost zlepšit své kompetence v anglické konverzaci, jelikož celý víkend s námi strávil kapitán kanadské florbalové reprezentace Tyler Brush, který toho času hraje za Florbal Chomutov. S sebou domu si odvážíme spousty společných zážitků a snad i poznání, že i když se to mnohdy na první pohled nemusí zdát, máme toho dost společného.

  • Škola v přírodě Valdek

    Dnes začala pro žáky třetích a čtvrtých tříd dva roky odkládaná škola v přírodě ve Valdeku u Rumburka. Přivítalo nás krásné počasí, chutná večeře. Zvládli jsme zabydlet pokoje, povléknout postele a těšíme se na spoustu zážitků. MZ, JV, JH, LV

    Společná fotka

  • Krátký výlet nebo dlouhá procházka

    Třídy 1. B a 2 . A  se společně vydaly na Jirkovskou přehradu. Počasí jak na objednávku, hladina přehrady byla jak z reklamního pohledu, svačiny jsme měli výborné, ale ze všeho nejlepší byly louže. Jen málokdo odolal, aby alespoň jedenkrát neskočil přes kaluži. MZ, MH

    1. B

    2. A

    Siesta

  • Sedmáci si v hodinách českého jazyka pochutnali na jogurtech

    Ve čtvrtek 17. června si sedmáci díky projektu Mléko do škol a v rámci výuky mediální výchovy vyzkoušeli, jaké to je být hodnotitelem výrobku a jak náročné může být vymyslet reklamu, která zaujme a dobře odprezentuje výrobek. Na úvod hodiny žáci diskutovali o mléčných výrobcích a jejich prospěšnosti, následně studovali informace na obalech tří mléčných výrobků a porovnávali údaje o nich. Pak formou brainstormingu vymýšleli vhodné slogany pro tyto výrobky a na závěr hodiny si pak vybrali pro ně nejatraktivnější mléčný výrobek, rozdělili se do skupin, výrobky ochutnávali a tvořili plakáty.