Filtr
  • Let na Mars

    Děti z 2. A si v pondělí vyzkoušely poprvé práci s vědeckým textem. Vysvětlily si cizí slova, vyhledávaly informace v textu, počítaly marťamazlíčkům tykadla a hlavy, vymýšlely, co by Marťanům řekly. Na závěr si Marťany nakreslily. MZ

    Marťani2

    Marťni

  • Čeština jinak

    Zábava na sněhu o víkendu skončila, zábava s učením může být nekonečná... Například vymyslet úsporný příběh z jednoslabičných slov na motivy knihy pohádek Fimfárum od Jana Wericha nebo vybrat si jednu skupinu vyjmenovaných slov a za použití rychlé mluvy - rapování ji ztvárnit s, nebo bez hudebního doprovodu a natočit video, to byly nejaktuálnější úkoly z češtiny pro děti ze 4.B. Ty se jich zhostily na 1*. JK

                 

  • Umění (být) doma

    Národní galerie v Praze zareagovala na nucenou karanténu po svém a vytvořila (nejen pro žáky) speciální akci Umění (být) doma. V ní představila několik fotografických výzev, které si žáci 8. A vyzkoušeli splnit v rámci plnění úkolu z výtvarné výchovy. Nejvíce frčely úkoly „Jiná krajina“ - obraz pomocí mouky a kuchyňského náčiní; „Stabilně labilně“ – vrstvení předmětů z domácnosti tak, aby držely balanc, a „Organizovaně na ně“ – kompozice z předmětů. Vybraná výtvarná díla můžete posoudit sami. MJ

             

                       

  • V hodinách fyziky se nyní věnujeme tření

    A to by nebyli naši zvídaví sedmáci, aby jednoduchým pokusem neprověřili zákonitosti klidového tření. Vzali si dvě učebnice a střídavě překládali listy z jedné učebnice do druhé. Už po dvaceti stránkách se tak výrazně změnil charakter styčných ploch, že nebylo v našich silách učebnice od sebe odtrhnout. Do pokusu zapojili i své tatínky, kterým se podle zpráv rovněž nepodařilo učebnice oddělit. A co vy? Kolik stránek ještě dokážete "přeprat" a zvítězit tak nad třením? Petr Kaššák ve spolupráci se VII. B

                               

  • Olympiáda z anglického jazyka - letos distanční formou

    Stejně jako výuka i jazykové soutěže letos probíhají distančním způsobem. Přestože účastníků bylo ve školním kole méně, předvedené výkony byly velmi kvalitní. Vítězům gratulujeme a přejeme jim hodně úspěchů v kole okresním, které proběhne opět distančně. Jak jinak, že?