Filtr
  • Je libo řízek nebo špagety?

    Žáci 6. A netráví celý den jen u počítače, ale musí si občas také uvařit něco dobrého k obědu. V rámci pracovních činností dostali za úkol připravit svůj oblíbený pokrm, nechat se vyfotit při práci, přiložit fotografii hotového pokrmu a poslat recept s návodem na přípravu. Zde jsou ukázky, jak vaří a jak se jim oběd povedl. LH

                  

  • Probouzení jara

    Třeťáci nelení, a proto se jim zelení! Aneb pozorujeme klíčení semen a růst rostlinek. Pomáháme tak probouzet jarní přírodu, o které si v hodinách prvouky vyprávíme. JH

                   

  • Jaro je tady ...

    Honzík z 1.B se svým bratrem ze 4.B při nedělní projížďce objevili první jarní kytičku. MH

                      

  • Gramatiku ještě doladíme

    Žáci 6. B dostali v hodině slohu zadání.  "Jsem jedenáctiletý chlapec. Jmenuji se Edgar. Žiju v budoucnosti, v roce 2095. Lidé běžně létají do vesmíru. Děti nechodí do školy. Každý má svého osobního učitele. Ten se mnou komunikuje pomocí malého přístroje, který umí úplně všechno. Na cestě jsme už dva roky, to je 730 dnů. Stále stejných dnů."
    Sami dopisovali vyprávění Edgara o tom, jak se cítí na palubě raketoplánu během nekonečně dlouhého letu. Těžký úkol zvládli všichni, nejlépe Nela P. a Milan I. Gramatiku ještě doladíme! ŠR

  • Pascalův zákon v praxi

    Velice rádi bychom Vás seznámili s prací žáků 7. A a 7. B, kteří se výborně zhostili velmi náročného úkolu. Za úkol měli vyrobit hydraulickou ruku ovládanou pomocí pístů zhotovených z injekčních stříkaček a hadiček. Chtěli bychom tímto příkladem vyvrátit tvrzení o tom, že děti v průběhu distanční výuky nic nedělají. Rozhodně se to netýká všech. Rozhodně ne Vaška Bárty, Pepy Štochla a Šárky Jiráskové, kdy tito žáci tomuto úkolu věnovali i několik hodin svého volného času. Odměnou jim budiž slíbená jednička, ale hlavně uznání za dobře vykonanou práci. Díky všem zúčastněným. Petr Kaššák