Filtr
  • Anička ze 4. A neztrácí čas ...

    Je to pro nás velké mínus,
    že sem přišel čínský virus.
    Vláda rychle zasedla,
    nařízení zavedla.
    Koronové prázdniny,
    zkouška každé rodiny.
    Anička čas neztrácí,
    plní úkoly domácí.
    Žena, růže, píšeň, kost,
    hlavní je tu pozornost.
    Moře, kuře, stavení,
    Anička furt nelení.
    Slovesa a zejména,
    zvratná nebo složená.
    Na matiku se Áňa šklebí,
    je však také zapotřebí .
    Násobení, zlomky, dělení,
    to přeci žádná věda není.
    Když má příkladů celou řadu,
    vemem roušky, jedem na zahradu.
    Zas vytvoříme třídní skupiny,
    až ukončí ty koronové prázdniny.

  • Pozdrav od žáčka ... potěšil...

    Dobrý den, Adámek z 2. A posílá pozdrav. Dnes procvičuje násobilku a bude opakovat již probranou látku. Zadané úkoly bude mít hotové do pátku. Hezký den

  • Jak se učí matematika?

    Nikdy jsem si nemyslela, že je možné učit matematiku „na dálku“. Ale poslední dva týdny se to za pochodu učíme všichni. Jak žáci, jejich rodiče tak i my učitelé. Snažím se komunikovat se všemi zodpovědnými žáky, kteří posílají ke kontrole úkoly, prostřednictvím mailu nebo telefonu. Podrobně jim vysvětluji, v čem udělali chybu. Je to velmi náročné, protože matematický text se píše poměrně obtížně. Takže jsem ráda, že existují chytré telefony, fotoaparáty, skenery apod. Ještě větší radost mám z těch, kteří si s vypracováním úkolů dají velkou práci a v úkolu mají jen minimum chyb, takže stačí napsat jen krátký komentář a samozřejmě pochvalu?. Tady je ukázka jedné takové žákyně ze 6. B Karolíny V. Ke svému úkolu poslala ještě vtipnou fotografii svého pejska, který se také snaží proniknout do tajů matematiky a naučit se pracovat s prvočísly. LH

                                          

  • Pozdrav z 2. B ... Tomík a Lukáš

    Žáci z 2.B také poctivě procvičují učivo a vůbec nezahálejí. Většina rodičů zodpovědně nastavila mimoškolní program tak, aby děti na školu nezapomněly a posílají mi zprávy i fotografie svých pilných žáků. Někteří šikulové dokonce vyrábí úžasné pomůcky k učení. Už se na vás všechny moc těším a posílám inspiraci a naší poslední společnou fotografii z pracovního vyrábění masek a škrabošek. Poslouchejte rodiče a jen tak dál! J.H.

    Tomík a Lukáš jsou žáky 2.B a opravdu velcí kamarádi. Vždy chtěli sedět vedle sebe v lavici, ale protože Tom je náš nejmenší žáček a Luky naopak nejvyšší, nikdy se jim tohle přání nepovedlo splnit. Tak kluci, já vám ho plním alespoň takhle na dálku a virtuálně. Koukejte, jak spolu sedíte a vzorně plníte domácí úkoly. J.H.

  • Pane učiteli, zazpíváme si ...

    Zpěv odpradávna dodával lidem odvahu, zaháněl smutek a pomáhal vyjadřovat city. I v komedii "Marečku, podejte mi pero" zlepšila písnička náladu všem postarším studentům. A tak by to mělo být i v těchto neklidných dnech. Radu, aby žáci naší školy (kromě domácího čtení, psaní, počítání a nekonečného bádání) také často zpívali, dostali prostřednictvím televizních obrazovek od těch nejpovolanějších písničkářů J. Uhlíře a Z. Svěráka. Ve středu 25.3. krátce po poledni to v mnohých domácnostech vypadalo takto (fotografie). Já k tomu přidávám velké poděkování a výzvu - ZPÍVEJTE, ZPÍVEJTE, ZPÍVEJTE, hudba je totiž lék! AF.