Filtr
  • DÚ - popis pracovního postupu - výroba roušky

    Aktuální situaci ve společnosti mohou reflektovat i domácí úkoly. Žáci 6. a 7. tříd dostali za úkol z českého jazyka napsat popis pracovního postupu – výrobu roušky. Nápadů na to, jak roušku vyrobit, se sešla celá řada. Chtěla bych všechny děti, které už úkol odeslaly, pochválit za jejich nápaditost. Mnozí doplnili popis i obrázky z výroby a svými fotografiemi v roušce. Za svůj zodpovědný přístup ke zdraví svému i ostatních si zaslouží další pochvalu. Obrovským a velmi milým překvapením bylo pak zjištění, že se Sabina H. ze 6.B s maminkou zapojily do „velkovýroby“ roušek pro všechny, kteří je potřebují, což je krásný příklad pomoci druhým. Michaela Jindráčková

                                              

                                                

  • A jde to i bez školy ... domácí výuku nepodceňujte!

    Ahoj děti, sleduji zadávání úkolů a reakci některých z vás na pokyny svých učitelů. Je jasné, že to jde i bez školy a jako Kuba samostudium nepodceňujete, přesto mnoho žáků školy k dnešnímu dni EŽK vůbec neotevřelo. Neděláte dobře, v době "po virové" bude ještě více platit, že bez práce nejsou koláče, tak si to uvědomte a buďte zodpovědní. Nejedná se o prázdniny (prázdné volno), ale o výuku bez vaší přítomnosti ve škole, o vzdělávání na dálku.

  • Roušky ze školní manufaktury

    Jana Ševčíková a Alena Jiráčková nelení a mezi komunikací s dětmi a rodiči stíhají šít ve školní manufaktuře efektní roušky pro chomutovskou nemocnici. Foto je z budoucího katalogu produktů naší dílny. :) Nepodléhejme stresu a depresi, podobnými prospěšnými činnostmi chmury zažehnáme. Navzdory COVID-19!

  • Jak to bylo, jak to je ...

    Ještě nedávno vše fungovalo, jak jsme zvyklí, i když čas od času jsme si malou změnu udělali. Například geometrie nemusí probíhat jenom ve třídě, takže jsme v rámci Recyklohraní byli prozkoumat červený kontejner na vysloužilé elektrospotřebiče. Měřili jsme jeho výšku, šířku i hloubku, vzdálenost k němu a výšku i šířku otvoru pro vhazování elektra. "Normální" výuka skončila v úterý 10. března, kdy jsme si ještě do úkolníčků zapsali domácí úkol na středu a také seznam pomůcek k výrobě dvouvrstvých stínovaných motýlků na čtvrteční pracovní činnosti. Pak ale přišlo hlášení školního rozhlasu a tím od středy skončila školní výuka. Prázdniny jsou ještě v nedohlednu, takže fungujeme dál, i když jinak, podle možností. Chtěla bych moc poděkovat všem dětem ze 3. B za posílání úžasných motýlků domácí výroby. Fotografie mi dělají obrovskou radost a působí na mě velmi pozitivně. Děkuji i rodičům za spolupráci a všechny zdravím! Jana Kužminská

  • Šijeme roušky ...

    Po zajištění provizorního provozu školy jsme si sedli k šicímu stroji a šijeme roušky. Jako první vznikl model "ředitel".